Bra att veta

Som kund hos oss får Du ett rent hem, men också rejält med insparad tid. För att processen ska flyta på så bra som möjligt ger vi här några praktiska anvisningar.

Det är Du som kund som står för städmaterial. Vid det första mötet får Du dessutom en lista över önskade produkter. Med städprodukter på plats kan vår personal åka kommunalt och vi kan ge Dig ett bra pris. Ju bättre utrustning desto bättre resultat. Vi håller gärna koll på Ert städförråd, fyller det med kvalitetsprodukter till ett förmånligt pris. Det enda Du behöver tänkta på i övrigt är att ha en välfungerande dammsugare till hands, samt en golvmopp med tillhörande hink.

Det går förstås utmärkt att av- och omboka städningar. Gör Du ändringarna i schemat senast 48 h innan städtillfället är det kostnadsfritt. På så sätt hinner vi boka in Din städerska på andra uppdrag. Akuta avbokningar måste ske minst tre timmar innan städtillfället.

Du är inte bunden till något avtal, och behöver Du säga upp våra tjänster går det bra att göra det via e-post. Görs avbokningen en vecka innan städtillfället är den kostnadsfri.

Vill Du veta mer om hur vi jobbar och vad vi har att erbjuda just Dig, kontakta oss på info@ekenstad.se – eller här, via en intresseanmälan. Därefter hör vi av oss för att boka ett kostnadsfritt hembesök, där vi gemensamt tar fram ett för dig anpassat städprogram.

Välkommen till oss!